Thursday, March 22, 2007

Älskade små änglar.

Mamma & pappa gifter sig snart. Jag undrar om ni sitter där uppe och tittar på medan våra planeringar går framåt?

Den första av er skulle vara runt en månad gammal nu. Tänka sig att tiden har gått så snabbt.. En liten bäbis som hade hållt oss vakna nätterna igenom. En liten bäbis som hade varit mammas & pappas lilla ögonsten. Jag önskar att du hade funnits med oss.

Men jag vet att ni båda kommer titta ner på oss den 14:e, och jag hoppas att ni vet att mamma & pappa kommer tänka på er.
Vi saknar er så otroligt mycket.

mh.

3 comments:

Robin H said...

Jag tror säkert att de tittar ner på oss den 14:e och att de håller sitt egna bröllopskalas där uppe tillsammans med alla andra där uppe! :)

Bäbisar: Jag älskar er, ni vet det va? Ni är saknade.

Kim said...

Det stämmer det som Robin säger här ovan, jag tror också de kommer se ner på er den 14:e :)

Och till bäbisarna: Även om jag bara "kände" den mindre krabaten av er, så saknar jag självklart er båda. Ingen särbehandling här inte :-)

Anna Högrelius said...

Robin & Kim: Vad ni är söta! :]